חרדי שהותקף ע"י ערבי בירושלים יפוצה בעשרת אלפי שקלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on חרדי שהותקף ע"י ערבי בירושלים יפוצה בעשרת אלפי שקלים

בית משפט השלום בירושלים קיבל הסכם פשרה במסגרת תביעה אזרחית שהגיש עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו נגד ערבי שתקף חרדי בירושלים לפני שנתיים. במסגרת הסכם הפשרה יפצה התוקף הערבי את היהודי בסכום של 10,000 ₪. סכום זה מצטרף ל- 10,000 ש"ח שכבר נגזר על התוקף לשלם, לצד עונש של 7 חודשי מאסר בפועל

צילום: Miriam Alster/FLASH90     
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית משפט השלום בירושלים קיבל אתמול (שני) הסכם פשרה, במסגרת תביעה אזרחית נגררת לפלילים אותה הגיש עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו נגד ערבי שתקף חרדי בירושלים לפני שנתיים. במסגרת הסכם הפשרה, יפצה התוקף הערבי את החרדי בסכום של 10,000 ₪. את התביעה הגיש עו"ד שטיינר לאחר שבחודש אפריל 2022 נגזרו על הערבי, בהליך הפלילי שהתנהל נגדו, 7 חודשי מאסר ופיצויים בסך 10,000 ש"ח לטובת הנפגע.

בכתב התביעה שהגיש עו"ד שטיינר מתוארת תקיפתו של החרדי: "בתאריך 21.11.21 צעד הנתבע ברח' דרך שכם בירושלים, כשהבחין בתובע, שהינו בעל חזות יהודית-חרדית, עומד בסמוך לתחנת אוטובוס. אז, החליט הנתבע לתקוף את התובע בשל היותו יהודי, מתוך מניע גזעני, מבלי שקדם למעשה כל סיג-ושיח ביניהם. הנתבע רץ לעבר התובע, קפץ ובעט בגבו בחוזקה, כך שגרם לנפילתו על המדרכה. כתוצאה ממעשיו של הנתבע, נגרמו לתובע 'שפשופים' בידו. אז, ברח הנתבע מהמקום".

עו"ד שטיינר מסר לאחר אישור הסכם הפשרה בבית המשפט: "אנו מברכים על אישור הסכם הפשרה ע"י ביהמ"ש. התביעה האזרחית משלימה את ההליך הפלילי ותורמת להרתעה ולצדק. יש להלחם בכל תקיפה ממניע גזעני, גם אם לא גרמה לנכות או פגיעה ממושכת, גם באמצעות עמידה על פיצוי הולם לנפגע".



0 תגובות